היערכות בטחונית בדרום: מרחבים נסגרו; עבודות חקלאיות הופסקו

    קובי פינקלר, בנצי ליזרוביץ' ואיתי גדסי No Comments on היערכות בטחונית בדרום: מרחבים נסגרו; עבודות חקלאיות הופסקו

    המצב הבטחוני: אזורים נרחבים בדרום הארץ נסגרו על ידי צה"ל והוכרזו כשטחים צבאיים; חקלאים נדרשו גם כן להתפנות | במועצה האזורית אשכול הודיעו על שינויים וגורמים מדיניים מסרו: "חכו לתגובה – היא תבוא"

    אילוסטרציה צילום: בסל עוויד, פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הערכת המצב וכחלק מצעדי שיפור המוכנות הוחלט באוגדת עזה על חסימת אזורים וצירים הסמוכים לגדר המערכת.

    בנוסף, הוחלט על עצירת עבודות חקלאיות במרחבים הסמוכים לגדר המערכת. "יש להמשיך להישמע להוראות שיימסרו על ידי צה"ל ככל שיידרש", נמסר מכוחות הביטחון.

    כמו כן, במועצה האזורית אשכול הודיעו על ביטול השגרה. "נוכח המתיחות הבטחונית הוחלט על ביטול פעילות החוגים היום אחר הצהריים והחוגים יסתיימו בשעה 15:45. כל פעילות החוגים מעבר לשעה זו מבוטלת להיום. אנו בקשר עם הצבא ונעדכן בכל התפתחות".

    גורמים מדיניים מסרו לחדשות 12: "חכו לתגובה כי היא תבוא".

    יצוין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יעשה את דרכו בשעות הקרובות מארה"ב לישראל, זאת לאחר שהכריז על קיצור ביקורו. בארה"ב היה צריך נתניהו לנאום בפני ועידת אייפא"ק ולהתארח לארוחת ערב בבית הלבן. במקום זאת, נתניהו יסתפק בפגישה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וישוב לארץ.

    נתניהו אמר הבוקר, לאחר נפילת הטיל: "קיימתי שיחת עדכון והתייעצות עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש המל"ל. הייתה כאן התקפה נפשעת על מדינת ישראל ואנחנו נגיב בוצמה. לאור האירועים הביטחוניים החלטתי לקצר את הביקור בארה"ב. בעוד שעות אחדות אפגש עם הנשיא טראמפ ומיד לאחר מכן אשוב לארץ כדי לנהל את הפעולות שלנו מקרוב".



    0 תגובות